tiistai 6. marraskuuta 2012

Svenska dagen

ARRRRR mulla menee hermo tän netin kanssa! Oon tehny tän postauksen nyt kaksi (2) kertaa, kirjottanut nätisti ja pyydellyt anteeksi tahatonta postaustaukoa. Mutta ei niin ei. Enää en jaksa lörpötellä, joten lätkin tänne vaan kuvia viime päiviltä.

Tapahtumia: kahden päivän työharjoittelu ruotsinopettajana ja Vuokatti-viikonloppu.
Muuta mainitsemisen arvoista: inssi on ylihuomenna, tukka kasvaa sittenkin, koulu ei kiinnosta ja tennis on parasta. PLUS sain tänään tietää ettei Vaasa ookaan Helsingin vieressä vaan lännessä.


Abihupparit tuli vihdoin perille ja näytän kehonrakentajalta tuossa kuvassa. Hauist ja penkkii...

Sain muistoksi harjoittelusta ihanan muumimukin. Kiitos!


Vuokatin kämppä oli jees. Lähtisin uudestaankin.





Uudet talvipopot ja luottofarkut.

Wnb-ranskanletti. Hiukset, olkaa hyvät ja kasvakaa.
Den bästa jokirapusalaatti.


Pitkää tukkaa odotellessa on toisinaan turvauduttava hiuslisäkkeeseen. Vaihtelu virkistää hei.

Nyt mun pitää mennä siivoamaan, vaikka toi kaaos ei ihan hirveesti houkuttelekaan. Huomenna mulla on koulua, treenit, ajotunti ja kokous. Palaillaan taas, ja toivotaan että ens kerralla netti ois jälleen mun ystävä.

♥: elektroniikkaan-kyllästynyt-Elli

11 kommenttia:

  1. hahahah voi Elli! :D:D:D tervetuloa Vaasaan vaan joku kerta..Länteen ;) Onnea inssiin!

    VastaaPoista
  2. Tsemiä inssiin :-) Missä koulussa olit muuten tekemässä tota ruotsinopettajahommaa?

    VastaaPoista
  3. sacco,
    =)=) Thaanks, mä pidän mielessä!

    Mancy,
    kiitti! :) Olin Pyhäselän yläkoululla :>

    VastaaPoista
  4. Mitäs Vuokatissa?:)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi,
    oltiin hölläilyviikonloppua viettelemässä :) Käytiin kylpylässä, nukuttiin piiiiitkään ja kateltiin tennistä ku siellä oli turnaus käynnissä :> Aika rento vklp!

    VastaaPoista
  6. Mistä tuo ihana tähdellinen hiuspanta on?

    VastaaPoista
  7. Anonyymi,
    ostin sen Vuokatin Katinkullasta semmosesta pienestä lahjapuodista :)

    VastaaPoista
  8. Noi kengät! Mistä ne on ? :)

    VastaaPoista
  9. Tänks! Täytyy vissiin suunnata kenkäkaupoille ehehe.. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)